Роботодавцям

ШАНОВНІ ПРАЦЕДАВЦІ! ДО ВАШОЇ УВАГИ – ПОНАД 250 ВІДЕОРЕЗЮМЕ БЕЗРОБІТНИХ

Якщо Вам потрібні кваліфіковані кадри, до Вашої уваги – понад 250 відеорезюме безробітних, котрі шукають роботу за сприяння центрів зайнятості Львівщини. Можливо, серед них є потенційні працівники Вашої компанії, котрі завдяки відмінним професійним якостям примножать здобутки очолюваного Вами колективу.
Каталог самопрезентацій структуризований за 30 основними сферами господарської діяльнос…ті, що значно спрощує пошук персоналу.
Переглянути відеорезюме можна за посиланням http://10.1.0.18/lviv/control/uk/publish/article…

14330174_1286672361343219_1849198206343160765_n

Шановні працедавці!

Якщо Вам потрібні кваліфіковані кадри, до Вашої уваги – понад 200 відеорезюме безробітних, котрі шукають роботу за сприяння центрів зайнятості Львівщини. Можливо, серед них є потенційні працівники Вашої компанії, котрі завдяки відмінним професійним якостям примножать здобутки очолюваного Вами колективу.
Каталог самопрезентацій структуризований за 30 основними сферами господарської діяльності, що значно спрощує пошук персоналу.
Переглянути відеорезюме можна за посиланням http://10.1.0.18/lviv/control/uk/publish/article…

Шановні роботодавці!

Працевлаштовуючи людей з обмеженими можливостями, ви можете отримати компенсацію витрат на ЄСВ за цих працівників.

13335850_958859950894507_2129361126421870895_n

За незаконне звільнення вагітної або жінки, яка має дітей, передбачено штраф до 85 000 грн

Опубліковано: 2016-02-29

Держпраці нагадала про трудові гарантії, які діють для вагітних жінок та жінок з дітьми

Держпраці в Івано-Франківській області нагадує, що гарантії при прийнятті на роботу і заборона звільнення вагітних жінок і жінок, які мають дітей, передбачені статтею 184 КЗпП.

Згідно з цією нормою, забороняється відмовляти жінкам у прийнятті на роботу і знижувати їм заробітну плату з мотивів, пов’язаних з вагітністю або наявністю дітей віком до трьох років, а одиноким матерям – за наявністю дитини віком до чотирнадцяти років або дитини-інваліда.

При відмові у прийнятті на роботу зазначеним категоріям жінок власник або уповноважений ним орган зобов’язані повідомляти їм причини відмови у письмовій формі. Відмову у прийнятті на роботу може бути оскаржено у судовому порядку.

Звільнення вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років (до шести років - частина шоста статті 179), одиноких матерів при наявності дитини віком до 14 років або дитини-інваліда з ініціативи власника або уповноваженого ним органу не допускається, крім випадків повної ліквідації підприємства, установи, організації, коли допускається звільнення з обов’язковим працевлаштуванням. Обов’язкове працевлаштування зазначених жінок здійснюється також у випадках їх звільнення після закінчення строкового трудового договору. На період працевлаштування за ними зберігається середня заробітна плата, але не більше трьох місяців з дня закінчення строкового трудового договору.

Окрім того, Держпраці зауважує, що відповідно до статті 172 ККУ незаконне звільнення неповнолітнього, вагітної жінки, одинокого батька, матері або особи, яка їх замінює і виховує дитину віком до 14 років або дитину-інваліда, караються:

- штрафом від трьох до п’яти тисяч н.м.д.г.

- або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до п’яти років,

- або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців.

Джерело: Держпраці в Івано-Франківській області

teorija16uspishnoho16pracevlashtuvannja

Трудовий договір 2015-2016: достатньо наказу про прийняття!

10.02.2016

Мінсоцполітики вважає, якщо працiвник приймається на роботу за наказом, незалежно вiд наявностi пiдписаного сторонами трудового договору у виглядi окремого документа, трудовий договiр як угода мiж сторонами iснує в будь-якому разi

Запитання: У якiй формi пiдприємство зобов’язане укладати трудовий договiр з урахуванням змiн до законодавства з цих питань? Чи є письмова форма трудового договору мiж пiдприємством та працiвником обов’язковою до застосування?

Чи є укладення усного трудового договору (без додержання письмової форми), оформленого наказом або розпорядженням власника чи уповноваженого ним органу, достатнiм доказом факту укладення договору мiж працiвником та пiдприємством?

Консультує Мінсоцполітики: За статтею 21 КЗпП трудовий договiр – це угода мiж працiвником i власником пiдприємства, установи, органiзацiї або уповноваженим ним органом чи фiзичною особою, за якою працiвник зобов’язується виконувати роботу, а власник пiдприємства, установи, органiзацiї або уповноважений ним орган чи фiзична особа зобов’язується виплачувати працiвниковi заробiтну плату i забезпечувати умови працi, потрiбнi для виконання роботи, передбаченi законодавством про працю, колективним договором й угодою сторiн.

Вiдповiдно до ч. 3 ст. 24 КЗпП працiвник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повiдомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалiзацiї державної полiтики з адмiнiстрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соцiальне страхування про прийняття працiвника на роботу в порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України.

Отже, якщо працiвник приймається на роботу за наказом, незалежно вiд наявностi пiдписаного сторонами трудового договору у виглядi окремого документа, трудовий договiр як угода мiж сторонами iснує в будь-якому разi.

Водночас ч. 3 ст. 24 КЗпП не передбачає обов’язковостi укладання трудового договору як окремого документа з усiма працiвниками. Обов’язок щодо укладення письмових трудових договорiв у виглядi окремого документа виникає в роботодавця лише у випадках, передбачених ч. 1 ст. 24 КЗпП.

02.12.2015 р.

 Шановні учасники X З’їзду Федерації роботодавців України!

Служба зайнятості всіляко підтримує Програму модернізації України, яка буде презентована на Х З’їзді роботодавців України. Зустріч керівників підприємств, міжнародних експертів разом із державними установами має сприяти позитивним змінам у соціально-економічній сфері України. Ми впевнені, що цей З’їзд стане потужним сигналом нашої подальшої співпраці на шляху подолання безробіття.

Вже 25 років служба зайнятості співпрацює з роботодавцями і підтримує будь-які ініціативи, що сприяють працевлаштуванню громадян, забезпечують їх гідними умовами праці та заробітною платнею. Ми і надалі хочемо бути надійними партнерами, бути ефективними як для роботодавців, так і для шукачів роботи.

Майже 200 тис. роботодавців щорічно безкоштовно отримують від служби зайнятості близько двох десятків різноманітних послуг, направлених на підвищення зайнятості населення України. Це, зокрема послуги щодо укомплектування вакансій, професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітних з подальшим працевлаштуванням під замовлення роботодавців, також надання компенсації єдиного соціального внеску при працевлаштуванні неконкурентоспроможних громадян, компенсації заробітної плати при працевлаштуванні ВПО, організації громадських та інших робіт тимчасового характеру тощо. З початку 2015 року центрами зайнятості укомплектовано понад 600 тисяч вакансій. На замовлення роботодавців професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації пройшли 163 тис. безробітних. Крім того, понад 206 тис. осіб за направленням служби зайнятості були долучені до тимчасових та громадських робіт.

Хочемо підкреслити, що зараз державна служба зайнятості перебуває на шляху реформування і готова до активних та дієвих програм модернізації. Якщо раніше безробітні розраховували на пасивні виплати допомоги по безробіттю, то з проведенням реформи служба зайнятості впроваджує активну політику роботи. Ми закликаємо усіх роботодавців долучитись до майбутніх нововведень, продовжуючи нашу плідну та ефективну співпрацю.

Увага!

Якщо робітникам Вашого підприємства потрібно підвищити кваліфікацію (вивчити нове обладнання, вироби, товари, матеріали, послуги, сучасні технологічні процеси, засоби механізації й автоматизації, що використовуються на виробництві, правила і вимоги їх безпечної експлуатації, технічної документації, ефективних методів організації праці, питань економіки, законодавчих та нормативно-правових актів тощо.) звертайтеся до нас.

Львівський центр ПТО ДСЗ проводить навчання курсів підвищення кваліфікації за різними напрямами . Комплектування навчальних груп  здійснюється відповідно до тематичної направленості курсів. Заняття проводяться в групах чисельністю від 7 до 30 осіб. Навчання проводиться за кошти роботодавця, на договірній основі за груповою та індивідуальною формами, відповідно до навчальних планів та програм, погоджених роботодавцем.

Якщо вашому підприємству не вистачає кваліфікованих робітничих кадрів, ознайомтесь із графіком проведення кваліфікаційних атестацій за професіями:

 

“Продавець не продовольчих товарів” (Львів)- 18.03 .2016р.

“Водій трамвая” (Львів) -17.03.2016 р.

“Електрогазозварник” (Львів) – 22.02.2016р.

“Водій тролейбуса” (Львів) -21.04.2016р.

 Визначено порядок здійснення заходів сприяння зайнятості для внутрішньо переміщених осіб

Відділ організації надання послуг роботодавцям Львівського обласного центру зайнятості

Постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 року № 696 затверджений Порядок здійснення заходів сприяння зайнятості, повернення коштів, спрямованих на фінансування таких заходів, у разі порушення гарантій зайнятості для внутрішньо переміщених осіб, що набрав чинності 25.09.2015 р.

До таких заходів належать:

-     компенсація зареєстрованому безробітному з числа внутрішньо переміщених осіб фактичних транспортних витрат на переїзд до іншої адміністративно-територіальної одиниці місця працевлаштування;

-     компенсація зареєстрованому безробітному з числа внутрішньо переміщених осіб витрат для проходження попереднього медичного та наркологічного огляду відповідно до законодавства, якщо це необхідно для працевлаштування;

-     компенсація витрат роботодавця на оплату праці за працевлаштування на умовах строкових трудових договорів зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб;

-     компенсація витрат роботодавця, який працевлаштовує зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб, на перепідготовку та підвищення кваліфікації таких осіб.

Згадані заходи сприяння зайнятості внутрішньо переміщених осіб фінансуються в межах коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та Фонду соціального захисту інвалідів України (у разі працевлаштування інваліда, визнаного в установленому порядку безробітним).

Вони можуть проводитись окремо або одночасно стосовно кожної внутрішньо переміщеної особи.

За додатковою інформацією просимо звертатися до базових центрів зайнятості.

jak-znalezc-prace-w-polsce-viza.vn_.ua_

ПРИЙМАЄШ НА РОБОТУ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ – ОТРИМУЙ ВІД ДЕРЖАВИ КОМПЕНСАЦІЮ

06.04.2015  |  Відділ зв’язків з громадськістю та ЗМІ Львівського обласного центру зайнятості

Відтепер працевлаштовувати безробітних з числа переселенців стане дещо легше. Адже на законодавчому рівні

прописані дієві інструменти, завдяки яким працедавці будуть зацікавлені приймати на роботу осіб з тимчасово

окупованогоКриму та районів проведення антитерористичної операції.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення соціального захисту

внутрішньо переміщених осіб», підписаного 27 березня п. р., фірмам і компаніям, а також фізичним особам-підприємцям

компенсовуватимуться витрати на оплату праці прийнятих мігрантів. Розмір цих асигнувань не може перевищувати

середній рівень заробітної плати, що склався у відповідному регіоні за минулий місяць. Фінансова допомога

виплачуватиметься терміном до шести місяців, при цьому працедавці зобов’язані забезпечити зайнятість переселенців

у двічі більший період. За рішенням регіональних

координаційних комітетів сприяння зайнятості та погодження служби зайнятості державні преференції можуть

надаватися до року.

Відшкодовуванню підлягають також витрати суб’єктів господарювання на перепідготовку та підвищення кваліфікації

безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб за умови їх працевлаштування строком понад 12 календарних місяців.

Сума компенсації встановлюється в межах вартості послуг з професійного вишколу, але не може перевищувати

десятикратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Окрім того, прибулим з Донбасу та Криму повертатимуться витрати на переїзд до іншої адміністративно-територіальної

одиниці місця працевлаштування та кошти за проходження медичного або наркологічного огляду

(якщо такий потрібнийдля виконання професійних обов’язків). Законодавець також розширив перелік осіб, котрі мають

право на отримання ваучера для підвищення рівня конкурентоспроможності на ринку праці шляхом перепідготовки,

спеціалізації, підвищеннякваліфікації за професіями та спеціальностями для пріоритетних галузей економіки.

Довідково. У період із 1 жовтня 2014 року до 31 березня 2015 року послугами обласної служби зайнятості скористалися

1225 вимушених переселенців, у т. ч. 758 зі статусом безробітного. Вдалося працевлаштувати 216 осіб, з котрих 7започаткували

власну справу. Ще 83 безробітні залучені до громадських та інших робіт тимчасового характеру, 79 охоплено професійним навчанням.

Станом на 01.04.2015 року пошук роботи здійснювався для 762 внутрішніх мігрантів.

ЗА НЕОБҐРУНТОВАНУ ВІДМОВУ У ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ ДОВЕДЕТЬСЯ ВІДПОВІДАТИ

Відділ організації надання послуг роботодавцям Львівського обласного центру зайнятості

Законодавство про зайнятість населення встановлює для підприємств, установ та організацій з чисельністю штатних працівників понад 20 осіб квоту в розмірі п’яти відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік. Розрахунок здійснюється відповідно до Порядку надання роботодавцями територіальним органам Державної служби зайнятості інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 16 травня 2013 року № 271 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 травня 2013 року за № 841/23373.

Варто зауважити, що порівняно зі Законом України «Про зайнятість населення», який діяв до першого січня 2013 року, значно розширено категорії громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. До них належать: один з батьків або особа, яка їх замінює і: має на утриманні дітей віком до шести років, виховує без одного з подружжя дитину віком до 14 років або дитину-інваліда, утримує без одного з подружжя інваліда з дитинства (незалежно від віку) та/або інваліда I групи (незалежно від причини інвалідності); молодь, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах; молодь, яка звільнилася із строкової військової або альтернативної (невійськової) служби (протягом шести місяців після закінчення або припинення навчання чи служби) і яка вперше приймається на роботу; діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування; особи, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу; особи, яким до настання права на пенсію за віком відповідно до статті 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» залишилося 10 і менше років; особи, звільнені після відбуття покарання або примусового лікування.

Закон передбачає, що в разі невиконання нормативу протягом року з працедавця стягується штраф за кожну необґрунтовану відмову у працевлаштуванні таких осіб у межах відповідної квоти. Його розмір відповідає двократному розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на час виявлення порушення. А тому рекомендуємо керівникам підприємств, установ та організацій з чисельністю штатних працівників понад 20 осіб проаналізувати виконання квоти працевлаштування торік і здійснити попереднє планування щодо виконання зазначеного нормативу в поточному році та, у разі потреби, − інформувати центри зайнятості області про вакантні робочі місця та потребу в працівниках із числа соціально вразливих категорій населення.

 Перелік діючих програм підтримки сільського господарства,

передбачених Законом України “Про Державний бюджет України на 2014 рік”

Новини 

ЗА НЕЛЕГАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА РОБОТОДАВЦІВ НАКЛАДАТИМУТЬ ШТРАФИ У ПОНАД 36 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ

12.01.2015  |  За матеріалами tsn.ua  

До Кодексу законів про працю внесли зміни. Набрала чинності нова норма Кодексу законів про працю України щодо відповідальності роботодавців за використання найманої праці без юридичного оформлення, а також виплату зарплати «в конвертах». Відповідні зміни до законодавства ще 28 грудня прийняла Верховна Рада. Про це пише «Дебет-кредит. Бухгалтерські новини». Зокрема, відтепер юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:

– фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичної роботи повний робочий час, та виплати зарплати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного соціального внеску – у 30 кратному розмірі мінімальної зарплати (на даний час – 36 тис. 540 грн), встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

– порушення встановлених строків виплати зарплати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі – у трикратному розмірі мінімальної зарплати, встановленої на момент виявлення порушення (зараз 3654 грн);

– недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці – у 10-кратному розмірі мінімальної зарплати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення (нині це 12 тис. 180грн);

– порушення інших вимог трудового законодавства – у розмірі мінімальної заробітної плати (1218 грн).

Зазначені штрафи накладаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю у порядку, встановленому Кабміном. Сплата штрафу не звільняє від усунення порушень законодавства про працю.

Внесено зміни також до Кодексу України про адміністративні правопорушення. Так, згідно з новою редакцією статті 41, фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), допуск до роботи іноземця або особи без громадянства та осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця, на умовах трудового договору (контракту) без дозволу на застосування праці іноземця або особи без громадянства – тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізосіб-підприємців, які використовують найману працю, від 500 до тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 8,5 тис. до 17 тис. грн). За повторне протягом року порушення – 1-2 тис. неоподаткованих мінімумів доходів громадян (17-34 тис. грн). Нагадаємо, в Україні також скорочують у 2,5 разу єдиний соцвнесок із зарплат.

За матеріалами tsn.ua

Департамент агропромислового розвитку Львівської ОДА

№   п/п

Напрямки  бюджетної підтримки

Нормативно правовий акт, яким затверджено порядок використання бюджетних коштів

Заходи які фінансуються

1

Державна підтрика хмелярства, закладення i нагляд за молодими садами, виноградниками та ягiдниками

Постанова Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 р. № 587 “Про затвердження Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства” із змінами

Бюджетні кошти надаються суб’єктам господарювання, які займаються виноградарством, садівництвом і хмелярством (далі – суб’єкти господарювання), незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності для компенсації здійснених у поточному бюджетному році витрат (без урахування сум податку на додану вартість) за такими напрямами:
1) проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення (проектні роботи, підготовка ґрунту та посадка, догляд за насадженнями, спорудження шпалери, встановлення систем краплинного зрошення) та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, – у межах затверджених Мінагрополітики нормативів витрат на 1 гектар, що визначаються з урахуванням зони закладення насаджень, схеми посадок та інших технологічних особливостей, а також витрат з виконання відповідних робіт;
2) придбання саджанців, використаних для ремонту молодих насаджень, які постраждали від несприятливих погодних умов, – у межах установлених Мінагрополітики нормативів;
3) розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень – у межах установлених Мінагрополітики нормативів після проведення посадки у звітному році нових насаджень плодово-ягідних культур та винограду на аналогічній площі;
4) придбання механізмів та техніки (в тому числі імпортного виробництва, яка не виробляється в Україні) для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві.

2

Державна підтримка галузі тваринництва

Постанова Кабінету Міністрів України  від 02.03.2011 р. № 246 “Про затвердження Порядку використання сум податку на додану вартість, сплачених переробними підприємсивами до спеціального фонду державного бюджету”

Бюджетні кошти  спрямовуються  на державну підтримку галузі тваринництва шляхом здійснення виплати:1)  спеціальної бюджетної дотації фізичним особам за утримання молодняку ВРХ у наступних розмірах:за молодняк ВРХ 3-6 міс. – 250 грн/голову,за молодняк 7-9 міс. – 500 грн/голову,за молодняк 10-12 міс. – 750 грн/голову,13-15 міс-1000 грн/голову.2) бюджетної дотації фізичним особам за установки індивідуального доїння – до 5000 грн на 1 доїльну установку вітчизняного виробництва.3) бюджетної дотації фізичним особам,  членам виробничих або обслуговуючих с/г кооперативів та фермерським господарствам за вирощені і продані на забій та переробку суб’єктам господарювання молодняк ВРХ та свині  за 1 кг прийнятої живої ваги ВРХ не менше 330 кг  у розмірі – 2,5 грн, свиней живою вагою  100-120 кг – 1,5 грн/кг,  свиней живою вагою 120-150 кг  – 1,0 грн/кг.

04.02.2014 До уваги працедавців!

Відділ організації надання послуг роботодавцям Львівського обласного центру зайнятості

До першого лютого цього року підприємства, установи та організації з чисельністю штатних працівників понад 20 осіб і яким, згідно із законодавством про зайнятість населення, встановлюється квота в розмірі п’яти відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік, повинні подати до служби зайнятості звіт «Інформація про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню» за 2013 рік. Такі відомості подаються вперше.

Звертаємо увагу також на те, що Закон України «Про зайнятість населення» передбачає відповідальність за невиконання нормативу. Так, за кожну необґрунтовану відмову у забезпеченні роботою неконкурентоспроможних на ринку праці осіб у межах відповідної квоти з працедавця стягується штраф у двократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на момент виявлення порушення. Тому настійливо рекомендуємо керівникам підприємств, установ та організацій проаналізувати виконання законодавчих вимог упродовж минулого року, здійснити попереднє планування щодо реалізації зазначеного нормативу в поточному році, а у разі потреби − поінформувати службу зайнятості області про вакантні робочі місця та потребу в працівниках, що належать до соціально вразливих категорій населення.
У разі виникнення додаткових питань щодо працевлаштування громадян, котрі мають додаткові гарантії у сфері зайнятості, просимо звертатися до центрів зайнятості Львівщини або телефонами: (032) 233-01-67, 245-03-11.

Якщо робітникам Вашого підприємства потрібно підвищити кваліфікацію (вивчити нове обладнання, вироби, товари, матеріали, послуги, сучасні технологічні процеси, засоби механізації й автоматизації, що використовуються на виробництві, правила і вимоги їх безпечної експлуатації, технічної документації, ефективних методів організації праці, питань економіки, законодавчих та нормативно-правових актів тощо.) звертайтеся до нас. Львівський центр ПТО ДСЗ проводить навчання курсів підвищення кваліфікації за різними напямами . Комплектування навчальних груп робітниками здійснюється відповідно до тематичної направленості курсів. Заняття проводяться в групах чисельністю від 7 до 30 осіб. Навчання проводиться за кошти роботодавця, на договірній основі за груповою та індивідуальною формами, відповідно до навчальних планів та програм, погоджених роботодавцем.

Якщо вашому підприємству не вистачає кваліфікованих робітничих кадрів, ознайомтесь із графіком проведення кваліфікаційних атестацій за професіями:

“Монтажник санітарно технічних систем і устаткування ” (Львів) – 19.06.2014 р.

“Касир торговельного залу” (Львів) – 07.08.2014р.

“Електрогазозварник”  (Львів)  – 06.08.2014р.

“Продавець непродовольчих товарів” (Львів ) – 18.09.2014р.

Львівський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості проводить професійно-технічне навчання за професіями “Електрогазозварник”, “Бруківник”, “Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування”. Теоретичний курс слухачі центру проходять на базі навчального відділення №1, яке знаходяться на вул. Вигоди 62а, виробниче навчання та виробничу практику електрогазозварники проходять на ПАТ “Конвеєр”, ПП “Зентех”, МПП “ДІЯ”., монтажники – на території квартирно-експлуатаційного відділу м. Львова, бруківники – ПП “Топ-бетон” Бруківка в моноліті”.