Слухачам

109

Врахуйте цих 5 факторів, перш ніж погодитись на нову роботу

Інколи, коли ми приходимо на співбесіду, то зосереджуємось на назві компанії, її репутації, зарплаті та тому, куди ця робота нас приведе через рік, два чи п’ять років. Однак, таким чином, ми нехтуємо чинниками, які по-справжньому важливі для нашого щастя.
Поділитись в Facebook
← Натисніть Подобається, щоб підписатися на Мізки.com в Facebook
Отож, перш ніж погоджуватись на роботу, зверніть увагу на кілька важливих пунктів.

Люди

На сьогодні велику роль відіграє соціальна динаміка. Дані показують, що коли люди ненавидять свою роботу, вони говорять про ненависть до людей, з якими працюють. Але, якщо працівник любить свою роботу, то він любить і людей, з якими працює. Тому наступного разу, коли ви прийдете на співбесіду, відчуйте зв’язок із вашим потенційним шефом, влаштуйте невелику співбесіду за ланчем із вашими потенційними колегами, щоб побачити, чи зможете ви працювати з ними. Адже ці люди будуть тим фактором, який в значній мірі впливатиме на те, будете ви задоволені своєю роботою, чи ні.

Розташування

Якщо у вас не дистанційна робота, важливе значення також відіграє розміщення офісу. Кожен із нас хоче мати особистий простір, можливість прогулятись на свіжому повітрі чи усамітнитись.

Так, наприклад, недавнє дослідження показало, що в США працівники, які люблять свою роботу — це ті, хто працює в містах, де немає великого скупчення людей.

Переваги

Гроші, як то кажуть, не головне, однак є інший критерій, який став одним із найважливіших під час оцінки вакансії.

Зараз багато компаній використовує різні методи підвищення мотивації для працівників. Наприклад, оплачують їхнє харчування під час робочого дня, поповнюють рахунок мобільного, надають медичне страхування, видають премії. Тому дізнайтесь, чи виконання цього пункт характерне для компанії, де ви, можливо, будете працювати.

Спосіб життя, який ви можете собі дозволити

Неабияке значення має те, яка була ваша попередня робота, та на що ви погоджуєтесь зараз. Перед тим, як зробити вибір, врахуйте сьогоднішні реалії — що вам потрібно для того, щоб жити тим життям, яким ви хочете.

Не забувайте про те, що у вас є сім’я, друзі тощо. Тому робота не може бути єдиним заняттям, на яке ви витрачатимете своє життя.

Суть роботи

Запитайте себе, чи відповідає ця робота вашим інтересам і можливостям, та чи будете ви робити те, що вам справді подобається.

Однак, коли мова йде про пошук роботи, пам’ятайте: немає єдиної чіткої відповіді на питання про те, що допоможе вам досягнути поставлених цілей і насолоджуватись кожним днем. Але ви можете окреслити картину того, як виглядатиме ваш спосіб життя та щастя за тих чи інших обставин. Просто визначте свої пріоритети, знайте собі ціну і навчіться ставити правильні питання.

                                                                        Рецепт підприємницького успіху

19059720_1581692118507907_325932558894048439_n

Для будь-кого з нас бажання досягти успіху у своїх починаннях і піднятися кар’єрними східцями якомога вище є цілком природним явищем. На жаль, одного слова «хочу» зазвичай є занадто мало, аби реалізувати свої ідеї необхідно докласти максимум зусиль. Сучасне життя – це жорстка конкуренція, витримати яку здатний тільки професіонал. Саме тому вдале започаткування та розвиток власної справи напряму залежить від зрілості майбутнього підприємця, його самостійності та відповідальності. Прийняти рішення працювати на себе – сміливий крок, який вимагає не лише ділової «хватки», але й відповідних професійних навичок.

Також пропонуємо майбутнім підприємцям скористатися такими порадами, що сприятимуть розвитку підприємницької ініціативи:– оточуйте себе позитивними однодумцями;– будьте готовими до того, що первинну ідею доведеться коригувати, адаптувати до сучасних ринкових умов і потреб реальних клієнтів;– налагоджуйте партнерські стосунки з фінансовими структурами;– підтримуйте ділові контакти з іншими господарниками, адже це допоможе регулярно «підживлюватися» свіжими ідеями.І пам’ятайте: у бізнесі орденів не дають, а оцінка вашої праці – це задоволені клієнти та стабільний прибуток!

Слова і фрази, які зроблять резюме значно кращим

Резюме – це візитна картка. І саме від його структурованості, грамотності, а головне — якісного наповнення залежить рішення рекрутера: запросити кандидата на співбесіду чи відкласти документ вбік. Тому підбирати слова в резюме слід із особливою ретельністю. Експерти Міжнародного кадрового порталу hh.ua підготували перелік слів і фраз, які допоможуть зробити резюме кращим і вагомішим.
Досвід
При описі досвіду роботи важливо пам’ятати: чим більш конкретні й менш шаблонні фрази ви використовуєте, тим краще продемонструєте свій професіоналізм і компетентність. Головний помічник у цій справі — дієслова:
1. розробив проект, вирішив задачу;
2. спланував роботу відділу;
3. збільшив продажі на 5%;
4. очолював команду із п’яти осіб;
5. досліджував ринок;
6. спроектував схему продажів;
7. розширив коло клієнтів, обов’язків, зону відповідальності;
8. систематизував знання, правила, інформацію про проект;
9. займався адаптацією нових співробітників;
10. взаємодіяв із держорганами;
11. скоротив витрати на виробництво;
12. а також: створив, покращив, розвинув, адаптував, модернізував, винайшов, систематизував, урегулював, спрогнозував, прискорив, розширив, забезпечив, досягнув, завершив, виграв.
Навички
Для кожної професії є свій перелік цінних навичок. Якщо ви — бухгалтер, то краще зробити наголос на уважності й точності в роботі. Якщо керівник, згадайте про управління, про планування і виконання плану. Якщо ви — творчий працівник, надайте портфоліо, перерахуйте програми, в яких працюєте. У цьому блоці резюме доцільними будуть конструкції:
1. стратегічне мислення, здатність планувати на кілька років уперед;
2. уміння розставляти пріоритети;
3. критичне мислення;
4. дотримання термінів;
5. уміння доводити свою точку зору;
6. навички презентації та самопрезентації;
7. уміння налагоджувати зв’язки (нетворкінг);
8. знання закону про рекламу/про авторське право/інших галузевих норм;
9. володіння техніками продажу/навичками мозкового штурму/і так далі;
10. здатність одночасно працювати над багатьма завданнями: для планування роботи використовую Trellо, Project, Jira;
11. уміння мотивувати;
12. орієнтованість на клієнта.
Про себе
Багато розповідати про себе не варто, оскільки цей розділ роботодавці сприймають неоднозначно. Одні захоплюються, коли побачать знання рідкісної мови, інші пропускають або задаються додатковими запитаннями. Якщо ви все ж вирішили заповнити цей пункт, то покажіть роботодавцю, що у вас є інтереси, які позитивно впливають на роботу. Використовуйте фрази:
1. активний командний гравець — займаюся аматорським футболом 4 роки;
2. беру участь у волонтерському проекті;
3. захоплююсь рукоділлям, спокійно ставлюся до рутинної роботи;
4. харизматичний, до 26 років грав у театральній студії;
5. відповідальний, у студентські роки для підробітку працював вожатим у літньому таборі.
Професійний HR-менеджер зможе розгледіти хорошого спеціаліста з перших рядків резюме. Тим більше, якщо резюме написане грамотно, структуровано, з використанням сильних і чіпких фраз.

Львівський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості  запрошує на навчання для здобуття робітничих професій:   електрогазозварник,  оператор котельні, тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва категорії А1(базова освіта), а також підвищення кваліфікації різних категорій для  роботи на сучасних потужних тракторах, комбайнах, картопле -та бурякозбиральній  техніці, навантажувачах, екскаваторах, бульдозерах, самохідних оприскувачах.

Після завершення навчання слухачі отримують свідоцтво державного зразка.

За детальною інформацією  звертатись за тел. 244 13 30, моб. 0670620852.

Продавець непродовольчих товарів

Продавець продовольчих товарів

Касир торговельного залу

Електрогазозварник

ШАНОВНИЙ ВИПУСКНИК!

Львівський центр ПТО ДСЗ центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості (далі – ЦПТО ДСЗ) проводить дане опитування з метою об‘єктивного оцінювання якості професійної підготовки випускників. Результати опитування допоможуть покращити зміст освіти та рівень підготовки робітничих кадрів на базі нашого навчального закладу.

Просимо Вас заповнити цю  Анкету   та повернути її нам у конверті. Ваші відповіді є конфіденційними.

ДЯКУЄМО!

Як знайти роботу без необхідного досвіду

Якщо через відсутність досвіду ви боїтесь, що вас не візьмуть на омріяну роботу, дослухайтесь до порад письменника та керівника рекрутингової компанії Джеймса Цитріна.
1. Якщо у вас є лише диплом про освіту, але немає досвіду роботи – сходіть на спеціальні курси чи тренінг, що розширить ваші знання та здібності. Зараз активно розвивається галузь програмування. Тож перспективною для вас може стати саме ІТ-освіта.

2. Якщо ви проходите стажування у певній компанії, проявляйте ініціативу та підходьте до роботи з творчістю – це виділить вас із натовпу інших стажерів. Ваша мета – будь-яким способом продемонструвати свої знання та вміння.

3. Будьте готові почати роботу з найнижчих посад. Якщо ви недавно отримали хорошу освіту, ви можете вважати, що занадто компетентні для багатьох посад початкового рівня. Проте варто з чогось починати. Як сказав Лао Цзи, мандрівка довжиною в тисячі кілометрів починається з одного кроку.

4. Бартер. Можливо, у вас поки немає роботи. Але у вас є величезний ресурс – час. Якщо ви витратите свій час з ентузіазмом, аби зробити певну роботу (дослідження, проект…) для компанії, де хочете працювати, у майбутньому ви зможете отримати хорошу посаду.

5. Якщо знайшовши відкриту вакансію, ви не відповідаєте всім вимогам роботодавця, подивіться ширше на свої навики та вміння. Ваш життєвий досвід може допомогти проявити себе та влаштуватись на бажану роботу.
‪#‎ДСЗ‬ ‪#‎розвиток‬ ‪#‎робота‬

13179384_940281246085711_399887986665312440_n

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ, ЩО НЕОБХІДНІ СУЧАСНОМУ СПЕЦІАЛІСТУ

Ринок праці змінюється швидкими темпами. Конкуренція зростає. Щоб бути впевненим у собі, необхідно знати, якими якостями має володіти сучасний спеціаліст.
Ми проаналізувати звіт про майбутнє професій Всесвітнього економічного форуму в Давосі, де були названі основні уміння та навички, які будуть найбільш потрібними найближчим часом.
Найголовнішою якістю сучасного спеціаліста є здатність до комплексного багаторівневого вирішення проблем, тобто можливості бачити суть завдання і розбиратися з причиною, а не з наслідком. Також важливо вміти критично мислити.
Крім того, роботодавцям потрібні креативні фахівці. Приміром, коли запитали Мікеланджело, як він створив статую Давида, скульптор відповів: «Я побачив ангела у шматку мармуру, і мені захотілося звільнити його».
Важливим для сучасного спеціаліста є вміння знаходити контакт з колегами, співпрацювати з колективом, керувати ним або бути командним гравцем.
Затребуваним завжди є фахівець з високим рівнем емоційного інтелекту, тобто здатним розуміти емоції, наміри і мотивацію інших людей. Цінуватиметься також сміливість людини. Це допоможе швидко й ефективно ухвалювати важливі рішення та брати відповідальність на себе.

13179384_940281246085711_399887986665312440_n

 

Який бізнес на Львівщині можна купити в Інтернеті

25.02.2016  |  “Львівський портал”, 23.02.2016 року

Власний бізнес – це не лише ризик та відповідальність, але й можливість вільно втілювати цікаві ідеї та заробляти. Якщо ви вже відчули всі «переваги» праці на когось і готові піти у вільне плавання, то сьогодні онлайн можна досить швидко знайти сферу для капіталовкладення. OLX підібрав найцікавіші бізнес-пропозиції у Львівській області, передає Львівський портал.

Два друга організували доставку шкарпеток по всьому світу, а компанія Skytypers заробляла мільйони на рекламі в повітрі (літаки залишали посилання-сліди). Здавалося б, дивний бізнес, але гроші він приносить реальні. На відміну від авіареклами ідеї для власної справи знаходяться не в повітрі – достатньо лише ретельно пошукати в Інтернеті. Сьогодні в мережі публікують пропозиції у сферах будівництва, фінансів, туризму, юриспруденції тощо. Ось кілька з них:

1.  Зробити фото на пам’ять люблять майже усі. Тож чому б на цьому не заробити? Все, що треба – придбати фотокабіну за 27 000 грн. Невеликі інвестиції обіцяють реальні прибутки, а головне – радість та щастя для усіх перехожих.

2.  Інновації – це не обов’язково щось складне. Наприклад, львівський винахідник пропонує купити патент на телескопічну вішалку для одягу. Продавець стверджує, що його ідея стане в нагоді всім туристам – «вішалка зі звичайних розмірів складається до розмірів мобільного телефону, що дозволяє переносити її в кишені одягу, який будуть на неї вішати». Коштує патент 15 000 грн.

3.  Готова ідея для аграріїв: бізнес із вирощування гливи. Ціна питання – €35 000, а починати заробляти на грибах можна вже зараз.

4.  Ще один варіант для садоводів – купівля фруктового саду площею 7,3 гектарів. Коштує він $70 000, але можна придбати і декілька гектарів вартістю від $12 000.

5.  Проста та прибуткова ідея для реального заробітку – надувний батут. Придбати один з таких батутів довжиною 8 м можна всього за $2 500.

6.  Львів – це українська столиця кави, а отже, цілком логічно заробити на власній мобільній кав’ярні. При цьому автори оголошення під мобільну кав’ярню можуть переробити навіть велосипед. Ціна питання – 19 000 грн.

7.  Більш екзотичний та унікальний варіант – портативна лазня. Невеличка і зручна вона здивує клієнтів, а коштує при цьому $5 200.

8.  Харчовий бізнес приречений на успіх. Можете придбати уже готове виробництво котлет-напівфабрикатів з двома рецептурами за $3 500.

9.  Якщо ви готові до брудної роботи і любите працювати з тваринами, то є можливість придбати свиноферму зі свинарником на 1 000 голів та зерноскладом. Ціна натурального бізнесу – $65 000.

10.               Реальність інколи потребує трохи адреналіну, тому час від часу хочеться спробувати щось нове. Надати таку можливість усім охочим зможуть власники авто-симулятора віртуальної реальності, який продають               за $2 650.

ПОЧАВ ДІЯТИ НОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС “ПОШУК РОБОТИ”

Відділ зв’язків з громадськістю та ЗМІ Львівського обласного центру зайнятості

Задля надання безробітним більш якісної інформаційної підтримки, активізації їхніх зусиль щодо пошуку роботи та

повернення до продуктивної зайнятості, пришвидшення термінів працевлаштування та укомплектування вакансій у центрахзайнятості України запроваджений новий мобільний сервіс «Пошук роботи». Новація передбачає надання

безробітним шість видів СМС-посилань. Зокрема, відтепер клієнти центрів зайнятості за їхньою згодою у вигляді

повідомлень на мобільнітелефони оперативно отримуватимуть інформацію про:

– нові вакансії, які щойно надійшли до бази даних державної служби зайнятості (з урахуванням досвіду роботи,

кваліфікації, освіти особи, її побажань щодо режиму та характеру трудової діяльності);

– можливість участі у громадських або тимчасових роботах;

– формування групи для професійного навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації;

– дату проведення семінарів, ярмарок, міні-ярмарок вакансій, зустрічей з працедавцями, інших заходів, націлених на працевлаштування;

– факт перерахування до банківських установ суми матеріального забезпечення;

– заплановану дату відвідування центру зайнятості.

Особисті консультанти ЦЗ будуть проводити опитування безробітних щодо їхньої згоди на отримання меседжів служби

зайнятості. Також відслідковуватиметься результативність наданих інформаційних послуг. Зокрема безробітним пропонується у разі їхнього

працевлаштування надсилати зворотне СМС-повідомлення з цифрою 3 на номер 730. Вони також матимуть змогу висловлювати

свої побажання щодо вдосконалення мобільного сервісу. Додатково вивчатиметься думка

працедавців щодо дієвості застосування нового способу доведення до безробітних відомостей про вільні робочі місця та вакантні посади.

Запроваджена форма комунікативної взаємодії підвищить шанси працевлаштування безробітних, сприятиме

оперативному формуванню груп на навчання, розширить коло учасників громадських робіт, дозволить у стислі терміни забезпечити працедавців потрібним персоналом, а також підвищить рівень поінформованості безробітних про перерахування фінансової допомоги,

нагадає їм про дату та час відвідування центру зайнятості.

Міністерство соціальної політики України

ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ

 

вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601, тел. (044) 284-38-94, факс (044) 289-76-28

Е-mall:17@es.dcz.gov.ua Web: http://www.dcz.gov.ua Код ЄДРПОУ 03491079

 

Державний центр зайнятості звертається до засобів масової інформації за сприянням у розміщенні інформації для осіб, які перемістилися з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.

Шановні кримчани, мешканці східних областей України!

Державна служба зайнятості готова сприяти Вашому працевлаштуванню

У центрах зайнятості Вам допоможуть:

  • знайти роботу – тимчасову або постійну;
  • взяти участь у громадських або інших роботах тимчасового характеру;
  • пройти професійну підготовку, перепідготовку або підвищити свою кваліфікацію;
  • отримати статус безробітного та матеріальну допомогу на випадок безробіття.

 В усіх центрах зайнятості єдина база вакансій по Україні.

Усі вакансії – у вільному доступі.

Облік та реєстрація в центрі зайнятості здійснюється незалежно від того, де Ви живете чи перебуваєте.

Усі послуги – безкоштовні.

 Навіть якщо у Вас немає документів, в центрах зайнятості Ви можете отримати:

  • інформацію про вакансії, навчальні заклади, підприємства, установи, організації, з якими співпрацює служба зайнятості;
  • консультації та правову допомогу з питань працевлаштування або звільнення з роботи, отримання статусу безробітного, допомоги по безробіттю, інших послуг державної служби зайнятості;
  • рекомендації відносно вибору чи зміни професій, послуги з професійної орієнтації.

 Для підбору підходящої роботи з метою отримання адресної допомоги для покриття витрат на проживання, Вам необхідно подати до центру зайнятості:

  • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;
  • облікову картку платника податків (ідентифікаційний код).

 Для отримання статусу безробітного та матеріальної допомоги по безробіттю крім вищезазначених документів слід подати:

  • трудову книжку (або її дублікат чи довідку архівної установи про прийняття та звільнення з роботи), або документ, що підтверджує періоди зайнятості (наприклад, цивільно-правовий договір);
  • диплом або інші документи про освіту;
  • військовий квиток (у разі необхідності).

 Якщо Ви вже за реєстровані в центрах зайнятості Донецької або Луганської областей, Вам нададуть соціальні послуги та допомогу по безробіттю в будь-якому іншому центрі зайнятості України за місцем Вашого перебування.

 Якщо Ви втратили паспорт, Ви можете пред’явити тимчасове посвідчення, що підтверджує особу громадянина України.

Отримати таке посвідчення та відновити паспорт Ви зможете у територіальних відділеннях Державної міграційної служби України або у кімнатах (місцях) допомоги вимушеним переселенцям з АР Крим і Севастополя, Донецької та Луганської областей.

 У разі відсутності облікової картки платника податків необхідно звернутися до будь-якого відділення Державної фіскальної служби України за місцем Вашого тимчасового проживання.

 Якщо Ви не змогли припинити трудові відносини або інший вид зайнятості і Ваша трудова книжка знаходиться у роботодавця:

  • необхідно звернутися до роботодавця із заявою про звільнення та проханням вислати трудову книжку поштою разом з наказом про звільнення;
  • якщо підприємство тимчасово не працює або ліквідоване, в центрі зайнятості Вам допоможуть скласти позовну заяву для звернення до суду з метою оформлення одностороннього припинення трудових відносин.

 Для оформлення трудових відносин з роботодавцем необхідні:

  • паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України;
  • облікова картка платника податків (ідентифікаційний код);
  • трудова книжка;
  • диплом або інші документи про освіту.

 Також Ви можете знайти роботу за сумісництвом або шляхом укладення цивільно-правового договору (про надання послуг, виконання робіт) – у цьому випадку трудова книжка не потрібна.

 За більш детальною інформацією звертайтеся до будь-якого зручного для Вашого відвідування центру зайнятості.

За потреби скористайтеся послугами:

безкоштовної інформаційно-довідкової телефонної системи державної служби зайнятості: 0-800-50-50-60 (зі стаціонарного телефону);

безкоштовного мобільного сервісу «Пошук роботи»: 730 (з мобільного телефону).

Інтернет-порталами державної служби зайнятості: www.dcz.gov.ua та www.trud.gov.ua.

 Відділ зв’язків з громадськістю та ЗМІ Державного центру зайнятості:

(044) 284-39-24

Огляд ЗМІ

Три головні помилки шукачів роботи

11.08.2014

Ми запитали у практикуючих рекрутерів, які помилки шукачів при пошуку роботи вони вважають найголовнішими і найбільш поширеними, пише rabota.ua.

Першу трійку найбільш значущих помилок ми представляємо вашій увазі:

1. Очікування того, що майбутній роботодавець сам зателефонує вам і запропонує співпрацю.

2. Вибір вакансій на швидку руку і розсилка резюме “на авось”.

3. Неправильно складене резюме.

Отже, тепер докладніше по пунктам.

1. Очікування того, що майбутній роботодавець сам зателефонує вам і запропонує співпрацю

Для того щоб роботодавець першим проявив ініціативу, йому це повинно бути вигідно і цікаво. Для цього наповніть ваше резюме “чарівними словами”, наприклад, необхідним досвідом роботи в цікавих роботодавцю компаніях, успішним виконанням обов’язків, необхідних у вакансії, знаннями потрібних програм – тобто максимально відповідайте профілю вакансії. Зрозумійте, компанії-роботодавцю немає сенсу переглядати весь ринок кандидатів. Якщо роботодавець зустрічає “те саме” резюме, тоді може першим піти на контакт. На це можна сподіватися, якщо ви повністю відповідаєте вимогам вакансії, і ваше резюме містить всю необхідну роботодавцю інформацію.

Після цього, звичайно, представник роботодавця робить спробу вам додзвонитися. Найбільша небезпека і проблема для кандидата – якщо на дзвінок роботодавця він не відповідає. Після першої невдалої спроби (в неї зараховується варіант, коли трубку ви берете, але говорити не можете і не передзвонюєте самі), ваше резюме відкладається в сторону. Якщо ваша відповідність вакансії велика, є шанс на повторний дзвінок через якийсь час, але після третьої спроби вам дзвонити вже не будуть. Роботодавець починає працювати з тими кандидатами, які вийшли на зв’язок, починає планувати зустрічі, вести переговори, і ваше резюме просто забувається. Отже, як висновок, якщо ви шукаєте роботу – будьте готові прийняти дзвінок і пройти телефонну співбесіду в будь-який день і час.

Якщо кандидат розсилає своє резюме взагалі автоматично, він не може продемонструвати свою зацікавленість при телефонному дзвінку роботодавця. Швидше навпаки: діалог йде невигідно і нецікаво роботодавцю – кандидат починає ставити уточнюючі питання, просить описати компанію, вакансію, умови. Замість того, щоб захопити своєю кандидатурою компанію-роботодавця, кандидат втрачає зацікавленість роботодавця. Тому радимо приділити більше уваги вакансіям компаній, що вам цікаві: зайдіть на сайт компанії, прочитайте уважно саму вакансію, продумайте відповіді, чому вам цікава ця вакансія і що ви можете принести цій компанії. І, коли надійде дзвінок, не ставте “простих запитань” про офіс, графік роботи, оформлення. Краще проявіть інтерес до самої роботи, продемонструйте свою підготовку, збір інформації, зацікавленість в компанії і т. д. Якщо компанія велика, відома, сильний гравець на ринку, то не обділить вона вас ні умовами, ні можливостями. Тим більше що в ході інтерв’ю (а перша мета – бути туди запрошеним) ви зможете себе зарекомендувати і розраховувати на пропозицію вищу і кращу.

Постарайтеся на час дзвінка відкласти поточне заняття, щоб створити прийнятну обстановку для спілкування. Пам’ятайте, що в телефонному спілкуванні є свої “підводні камені”, тому говоримо чітко, послідовно, грамотно, не використовуємо слова паразити, будуємо речення до 10 слів. Використовуйте емоції – посміхайтеся, з вами має бути цікаво і легко спілкуватися, компанії-роботодавцю має бути цікаво вас побачити.

Якщо не вийшло прийняти дзвінок – передзвоніть, постарайтеся пояснити ситуацію і поспілкуйтеся з тим, хто звонив або залиште повідомлення на ресепшені про ваш дзвінк. Якщо протягом доби дзвінка не було, передзвоніть самі, але не будьте нав’язливі.

2. Вибір вакансій на швидку руку

Деякі кандидати вважають, що відправка свого резюме на вакансію, якій він не відповідає, – це шанс отримати іншу вакансію у цій компанії. Шанс є, але він невеликий. Тому краще використовуйте загальні адреси відділу персоналу, направляйте своє резюме в компанію з описом, в якій галузі ви фахівець і на що претендуєте. Якщо ж контакти закриті, а ви дуже хочете потрапити в цю компанію і направляєте своє резюме на невідповідну вам вакансію свідомо, зізнайтеся в цьому в супровідному листі та попросіть прийняти ваше резюме в базу компанії. Цим ви викличете позитивне враження.

Якщо ж розсилка резюме сталася на швидку руку, ваше резюме може потрапити в нецікаві вам компанії та на посади, які вас не приваблюють. Проте, якщо вам подзвонили, не відмовляйтеся відразу. Поспілкуйтеся, поясніть, що вам цікаво – раптом в компанії незабаром відкриється вакансія, яка цікавить вас?

Якщо ж вам не називають ні імені компанії, ні умов, тільки “приїжджайте до нас в офіс”, як правило – це мережевий маркетинг. Їздити на інтерв’ю в мережевий маркетинг або не їздити, кожен вирішує самостійно, для когось це досвід проходження інтерв’ю. Як правило, компанії-роботодавці зацікавлені в тому, щоб кандидат готувався до інтерв’ю і збирав інформацію, тим більше без проведення телефонного інтерв’ю та отримання необхідної інформації вони вас до себе не запросять.

3. Неправильно складене резюме

Резюме як макіяж – комусь подобається агресивний, комусь природний і т. д. У кожному разі, резюме, як ваше обличчя, повинно бути “свіжим, доглянутим, приведеним до порядоку”.

Перше враження від резюме формується на підставі наступних нюансів:

- подача інформації – оформлення і структурування (таблиці, суцільний текст, кількість сторінок, шрифт і т.д.);

- наявність помилок – в 21 столітті навіть страшенні двієчники можуть “прогнати” свій текст на наявність помилок шляхом перевірки орфографії на комп’ютері або за шоколадку у відмінниці;

- відсутність відволікаючих моментів – гамма кольорів, жовті кружки, діаграми і ребуси;

- адекватне фото – в діловому одязі і не в повний зріст.

Обов’язково розписуйте місця роботи, починаючи з теперішнього або останнього. Зверніть увагу – назва посади та функціональні обов’язки повинні збігатися, починайте опис з ключових обов’язків, важливо розповісти про досягнення, але з використанням цифр і конкретики. Не потрібно переписувати всю посадову інструкцію, до 5-ти обов’язків вистачить.

Опишіть знання програм, іноземних мов, словом, всі ті “чарівні слова”, які вимагає роботодавець в даній вакансії. Можна трошки прикрасити, але обманювати не можна – все одно перевірять.

Одним словом, ваше резюме повинно бути цікавим, як мінімум, вам самому, воно повинно викликати у вас позитивні емоції, подобатися, зацікавлювати. Якщо вам вдалося зацікавити вашим резюме когось ще – ви на правильному шляху!

На закінчення, пошук роботи – це теж робота. Як ви до цього поставитеся, таку роботу ви й знайдете. Можна, звичайно, вірити в щасливий випадок і удачу, але краще готуватися до труднощів і сподіватися на краще. Тоді, можливо, знайти роботу буде легше, ніж передбачалося.

За матеріалами сайту UBR.ua >>

Огляд ЗМІ

Про що краще промовчати під час співбесіди

08.08.2014

Більше половини (57%) шукачів так чи інакше змінюють інформацію про себе в резюме, а 54% роблять це під час співбесіди, свідчать дані кадрового порталу hh.ua.

Однак, як стверджують HR-фахівці, все таємне рано чи пізно стає явним. Відкрито брехати про себе і про свої досягнення – прямий шлях до провалу як мінімум з двох причин. По-перше, будь-яке професійне середовище – це мережа контактів. Іншими словами, роботодавець може навести довідки з попереднього місця роботи. По-друге, досвідчені рекрутери використовують ряд інструментів для виявлення брехні. Якщо в резюме вказати вільне володіння англійською, не виключено, що вам запропонують пройти співбесіду на іноземній мові. Але більшість роботодавців (77%) вважають, що здобувачам слід говорити не про всі свої негативні якості.

Зарплата на попередньому місці роботи. Зрозуміло, кожен з нас прагне до більш високого матеріального становища. Нерідко це стає основною причиною пошуку нової роботи. Проте буває, що шукачі умисно завищують рівень зарплати на колишньому місці, бажаючи отримувати ще більше. В даному випадку варто розуміти, що часто роботодавець непогано орієнтується у вартості пропонованих вами послуг на ринку праці. Тому ваші очікування повинні бути підтверджені досвідом і навичками. Висувати більш високі вимоги до зарплати варто, якщо ви претендуєте на посаду з більш високим ступенем відповідальності, а ваші вміння та навички відповідають цій посаді. Роботодавцям подобаються люди, які ставлять перед собою високу планку, але заява про амбіції не повинна бути порожнім базіканням.

Додатковий заробіток. Є щасливчики, яким вдається перетворити своє хобі в додаткове джерело доходу. А хтось у певний період життя хоче спробувати себе ще в чомусь. Якщо ви впевнені, що наявність підробітку ніяк не позначиться на вашій основній роботі, то про це варто просто промовчати. У роботодавця не повинно виникнути сумнівів, що ви маєте намір віддаватися роботі цілком і повністю. Якщо такої впевненості немає, то подумайте, що для вас пріоритетніше – місце в компанії зі стабільною зарплатою чи задоволення власних інтересів.

Причини звільнень. Відповідаючи на питання про причини звільнення, не поспішайте розповідати про всі підводні рифи. Постарайтеся подати правдиву інформацію собі на благо. Не варто згадувати про прискіпливість колишнього начальника. В іншому випадку про вас складеться враження як про людину конфліктну, схильну звинувачувати оточуючих. Почніть фразу з похвали, а потім вкажіть, що саме вас не влаштовує. Наприклад: “Мій колишній керівник був дуже вимогливим до співробітників. Це навчило мене робити свою роботу максимально добре. Але мені не подобався тотальний контроль з його боку, так як я схильний до самоконтролю”. Відповідайте на поставлене запитання спокійно і максимально нейтрально. Скажіть, що на колишньому місці роботи була відсутня перспектива кар’єрного росту або вас не влаштовував графік роботи. Ці причини можна вважати цілком серйозними. Крім цього, ви відразу можете поцікавитися можливостями кар’єрного росту в даній компанії.

Дуже короткий період роботи. Кожен другий офісний працівник звільняється до кінця випробувального терміну. Якщо трапилося так, що з якоїсь причини ви працювали недовго, то про це бажано промовчати. Тим більше за такий короткий час ви не могли отримати особливо цінний досвід. Інша справа, якщо ваше перебування на посаді відображено в трудовій книжці. Краще про це згадати ще на етапі співбесіди. Потрібно вміти визнавати свої помилки. Скажіть, що трохи по-іншому уявляли особливості займаної посади. Але на цей раз ви маєте намір розібратися у всіх тонкощах роботи в компанії.

Придумані заслуги. Слід пам’ятати, що за інформацію, зазначену в резюме, доведеться відповідати під час співбесіди. Якщо ви перерахували проекти, то будьте готові розповісти, в чому суть проекту, які завдання перед вами стояли і яких результатів ви досягли. Важливо показати потенційному роботодавцю, що отриманий вами досвід може бути корисним на новій посаді. Те ж стосується семінарів та тренінгів. Роботодавця не цікавить наявність сертифіката. Тому краще зробити акцент на придбаних навичках і прагненні до подальшого особистісного росту.

На особистому фронті. Коли рекрутер задає питання особистого характеру, навряд він робить це тільки заради цікавості. Головна мета – з’ясувати, як проблеми в особистому житті можуть відбитися на якості виконання обов’язків майбутнім співробітником. Якщо ви впевнені, що сказане не нашкодить вам, можете сміливо відповідати. Ваше завдання – переконати рекрутера в тому, що існуючі труднощі не завадять вам бути хорошим фахівцем. Наприклад, роботодавець говорить: “Ви вказали в резюме, що маєте п’ятирічну дочку. Як часто хворіє дівчинка?” Ви можете чесно відповісти, що дитина іноді хворіє. Але якщо подібне трапиться, то є людина, яка готова вас підстрахувати.

Таких ситуацій безліч. І кожна з них вимагає певного почуття гумору і спритності розуму. Головне пам’ятати, що замовчувати про щось – не значить брехати.

За матеріалами сайту www.segodnya.ua >>

Огляд ЗМІ

Як правильно написати про навички та вміння в резюме

11.06.2014

Складання резюме – важливий етап пошуку роботи. Дуже часто саме від нього залежить, чи зацікавиться вашою кандидатурою роботодавець. Коли резюме складено грамотно, вищим стає шанс отримати запрошення на співбесіду. Допоможуть досягти мети правильно описані в резюме навички та вміння. Що ж написати про себе в тому чи іншому випадку, – радять фахівці Черкаського обласного центру зайнятості.

Досить часто проблеми виникають саме з тією частиною резюме, в якій необхідно дати характеристику своїм умінням. Зазвичай далі банальних фраз справа не заходить. А таким умінням, як володіння ПК, вже нікого не здивуєш. Які знання та вміння в резюме варто описати?

Резюме відрізняється лаконічністю, характерною для ділового стилю. Тому краще просто перерахувати свої навички. Але довгий список слід замінити красномовним викладом декількох умінь.

Ще однією помилкою є занадто короткий і стриманий опис своїх переваг. Подібне відбувається тоді, коли людина лінується або соромиться вказувати навички, тому обмежується кількома словами. Вона розраховує розповісти все більш детально вже на співбесіді, однак при цьому забуває, що співбесіди може і не бути. Адже мало кого зацікавлять кандидати без важливих навичок.

Специфіка розділу професійних навичок у резюме полягає в тому, що для кожної вакансії варто вказувати певні вміння. Наприклад, водієві не знадобиться швидкість друку, а секретар не зобов’язаний мати водійські права і т. д. У першу чергу вказуйте саме ті навички, які необхідні для тієї чи іншої роботи.

Якщо вважаєте за потрібне, можете додати розділ, де опишете додаткові вміння, які можуть знадобитися в майбутньому. Тут краще назвати кілька переваг і вигідно їх подати, ніж робити наголос на кількості.

Перед відправкою резюме прочитайте написане вголос. Прийняли б ви на роботу людину з подібними навичками? Якщо так, сміливо відправляйте резюме і чекайте відповіді.

 

Огляд ЗМІ

5 речей, які роботодавець шукає в резюме

04.06.2014

Неважко дізнатися, які навички і якості роботодавець шукає в кандидатах – вони описані у вакансії. А ось дізнатися, на що роботодавець зверне особливу увагу у вашому резюме – уже не так просто. Уявіть, що ви роботодавець. У вас в компанії є одна відкрита вакансія, 50 резюме на розгляд і зовсім мало часу до важливої зустрічі. З чого почати, куди дивитися, і кого запросити на співбесіду? Work.ua підготував 5 питань, які з великою ймовірністю задасть собі роботодавець для прийняття цього рішення. Чи зможе ваше резюме відповісти на них?

Чиє це резюме?

Ваше ім’я не є відповіддю на це питання. Роботодавцю хочеться дізнатися про вас якомога більше за такий короткий час. Так що переконайтеся, що ваша характеристика досить повна, але максимально коротка. Це складно, але хто казав, що буде легко? Приділіть увагу тільки найважливішому, тому що характеризує вас як професіонала. Зараз роботодавцю важливо знати, чи впорається цей кандидат з роботою, а познайомитися з вами як з людиною він ще встигне.

Наскільки він дійсно хороший ?

Перерахувати навички і якості – це одне, а от довести, що вони у вас дійсно є – зовсім інше. Особливо, якщо ви використовуєте такі ж характеристики себе, як і всі інші. Уникайте кліше. Краще покажіть, що ви зробили значуще на минулій роботі. “Відповідальний” – це, звичайно, добре, але як проявлялася ваша відповідальність на попередніх посадах? Стандартні фрази і формулювання – це просто і зручно, але ними нікого не переконаєш.

Це резюме унікальне?

Це не означає, що ваше резюме повинно бути якимось суперособливим. Унікальність його повинна полягати в тому, що ви приділили час на його правку згідно специфіки і опису вакансії, на яку ви його надсилаєте. Звичайне універсальне резюме без праці розпізнається роботодавцями. І якщо ви прислали саме таке, то роботодавець вирішить, що ви не особливо зацікавлені в роботі в цій компанії, що не заглибилися в її деталі і просто катуєте удачу, розіславши це резюме ще в десятки компаній. У наслідок чого, на співбесіду він запросить більш старанного і зацікавленого кандидата, який попрацює над своїм резюме.

А де ж досягнення?

Досвід і досягнення – дуже різні речі. Не намагайтеся перерахувати якомога більше місць колишньої слави, а намагайтеся наочно показати цю славу. Описувати кожен обов’язок кожної посади – досить марна трата часу, роботодавці і так знають обов’язки цих посад. Опишіть важливі досягнення свого професійного шляху, доведіть, що ви – людина справи, а не пустих слів.

Чому я це досі читаю?

Вам би точно не хотілося, щоб людина, яка тримає в руках ваше резюме задала собі таке питання. Вихід з цієї ситуації – так подати інформацію, щоб роботодавцю навіть не доводилося дочитувати його до кінця в надії, що хоча б наприкінці знайдеться привід запросити цього здобувача на співбесіду. Все найважливіше – у початок, а не на закуску. І, звичайно ж, перед відправкою резюме на вакансію обов’язково перечитайте його кілька разів, звірте з описом вакансії і запитайте себе: “Цей кандидат підходить? Запросити його на співбесіду?”.

За матеріалами сайту UBR.ua >>

 Огляд ЗМІ

Які питання задавати на співбесіді, щоб підкорити роботодавця

04.06.2014

У кожного здобувача є відповіді на каверзні питання роботодавців. Але якщо відповіді такі ж, як у інших кандидатів, то шансів отримати бажану посаду дуже мало. Щоб отримати перевагу, потрібно продемонструвати, що ви вмієте задавати питання.

У книзі “301 розумна відповідь на важкі запитання на співбесіді” Вікі Олівер пише, що на початку своєї кар’єри вона “дізналася на власній шкурі, що завжди треба бути готовою до питань”.

Успішна співбесіда – це просто продуктивна розмова. Але іноді, залежно від особистості майбутнього роботодавця, ця розмова може здатися односторонньою. Щоб співбесіда не стала односторонньою, кандидату на посаду потрібно підготувати арсенал своїх питань.

Ось питання, які допоможуть підкорити інтерв’юера:

З якими проблемами зараз зіткнулася ваша компанія? І як ці проблеми вирішуються?

Таке питання допоможе пожвавити спілкування, показати вашу зацікавленість і дізнатися думку інтерв’юера. Крім того, відповідь допоможе пізнати його як особистість, а також його амбіції, що, ймовірно, призведе до інших питань.

Які якості повинні бути у співробітника для просування кар’єрними сходами?

Це питання покаже інтерв’юеру, що ви дбаєте про своє майбутнє в компанії, а також допоможе зрозуміти, наскільки ви підходите на цю посаду.

Які ваші плани по боротьбі з конкуренцією?

Ставлячи це питання, ви покажете, що ви ретельно готувалися до співбесіди. Інтерв’юер буде вражений і буде серйозно розглядати вашу кандидатуру.

Хто буде моїм керівником? Яка ієрархія в компанії?

Запитуючи про внутрішню структуру компанії і про конкретні посади, допоможе позиціонувати себе як ідеального кандидата. Якщо ви будете працювати відразу з декількома начальниками, потрібно запитати про їх ієрархії. Також спробуйте зустрітися з ними.

Я б дійсно хотів працювати у вашій компанії. Скажіть, будь ласка, які мої наступні кроки?

Якщо у менеджера залишилися питання до вас, він їх здасть і скаже свою думку з приводу вашої кандидатури на дану посаду.

“Можете не сумніватися: ставлячи запитання, ви переможете своїх конкурентів. Ви можете впевнено конкурувати з більш досвідченим фахівцем або, навпаки, з фахівцем, який буде робити таку ж роботу за половину вашої зарплати”, – говорить Вікі Олівер.

За матеріалами сайту UBR.ua >>

Огляд ЗМІ

10 найпопулярніших питань на співбесіді

21.05.2014

Багато співбесід мають схожий сценарій. Work.ua зібрав 10 найбільш поширених питань інтерв’юерів з короткими рекомендаціями, як на них краще відповідати.

Завдяки цим рекомендаціям ви зможете скласти свої індивідуальні відповіді. Не бійтеся говорити правду, вкладайте більше “себе”, тренуйтеся, і у вас все обов’язково вийде.

1. Розкажіть про себе. Чому вас зацікавила ця позиція?

Коротко розкажіть про свій досвід, зосередьтеся на найбільш релевантному, не базікайте даремно.

Уточніть, як ваш досвід допоможе на цій позиції.

Ваша розповідь повинна характеризувати вас, як відповідального, зацікавленого і пристосованого до виконання майбутніх обов’язків спеціаліста. Робіть акцент на важливих досягненнях і навичках.

2. Що ви знаєте про нашу компанію?

Покажіть, що ви цікавилися діяльністю компанії: знаєте її продукцію, послуги, історію, репутацію і т. п.

Дозвольте інтерв’юеру розповісти вам більше, задавайте питання і уважно слухайте.

3. Чому ви хочете працювати у нас?

Оцініть потреби компанії і розкажіть, що б ви могли для неї зробити, і який результат міг би вийти.

Покажіть, що хочете стати частиною їхньої команди, щоб домогтися цих результатів разом, водночас долаючи труднощі і набуваючи нового досвіду і навичок.

4. Чому ми повинні найняти саме вас?

Питання схоже з попереднім. Головне, що ви повинні донести до роботодавця, що у вас є всі необхідні навички, або бажання отримати досвід і знання, які допоможуть компанії досягати поставлених цілей.

5. В якій обстановці і колективі вам комфортно працювати?

Перш ніж відповісти, слід оцінити філософію компанії, придивитися до атмосфери і, в якій проходить робота.

Але насамперед варто відповідати правдиво, інакше ця робота буде вам не в радість.

Комфортно має бути вам, а робочий ритм і корпоративна культура повинні допомагати вам бути максимально ефективним.

6. Ким ви бачите себе через 3-5 років?

Розкажіть, як ви уявляєте свою роботу в компанії. Роботодавець повинен знати, що ви не збираєтеся звільнитися при першій же можливості.

Опишіть досвід і навички, які ви хотіли б отримати за цей час.

Згадайте кар’єрні можливості потенційної посади, показавши, що ви бажаєте добиватися результатів, які будуть корисні обом сторонам.

7. Опишіть ваші сильні та слабкі сторони.

Будьте чесні, але закінчіть розповідь на позитивній ноті.

Скажіть, що ви завжди з задоволенням займаєтеся власним професійним і особистісним розвитком.

Розкажіть, як вам вдалося впоратися з якимось недоліком або перетворити його на гідність.

У всіх є слабкі сторони, це не так критично, якщо тільки вони безпосередньо не пов’язані з вашими професійними обов’язками.

8. Як би друзі та колеги описали вас?

Згадайте позитивні моменти в спілкуванні з близькими людьми.

Можете згадати і критику в свій бік, але покажіть, що готові прислухатися і слідувати порадам для виправлення ситуацій. Продемонструйте, що здатні порозумітися з будь-яким типом людей, особливо на роботі.

9. Чому ви хочете змінити поточну роботу?

Не критикуйте поточного або минулого роботодавця.

Можете сказати, що досягли на поточній позиції всього, чого хотіли і бажаєте рухатися далі, отримувати свіжі завдання і новий досвід.

10. Коли б ви могли почати працювати?

Покажіть ентузіазм і гнучкість. Але врахуйте, що це питання ще не означає, що роботодавцю ви потрібні вже завтра.

Якщо ви шукаєте роботу будучи працевлаштованим, то почати працювати на новій посаді ви зможете, коли закриєте всі питання на поточній роботі. Новий роботодавець повинен поставитися до цього з розумінням, так як вони теж втрачали співробітників. До того ж це покаже, що ви потрібні.

Пам’ятайте, що вам потрібно не тільки давати відповіді, а й самому задавати питання інтерв’юеру. Ретельно вивчивши компанію перед співбесідою, буде простіше підібрати правильні питання. Нічого не питати у роботодавця – майже так само погано, як і давати невдалі відповіді на його питання.

За матеріалами сайту UBR.ua >>

Огляд ЗМІ

Як правильно витлумачити текст оголошень про вакансії

21.05.2014

Щоб при пошуку роботи не витрачати свій дорогоцінний час на вакансії, які вам однозначно не підходять, необхідно навчиться “читати між рядків” оголошення на порталах по роботі.

Багато претендентів роботи в оголошенні про вакансію звертають увагу всього на дві речі: пропоновану посаду і рівень заробітної плати, цим здійснюючи велику помилку і часто витрачаючи свій час на абсолютно невідповідні їм пропозиції. Необхідно розуміти, що за кожним словом в описі будь-якої вакансії або вимог до кандидатів ховається свій сенс, часом не завжди зрозумілий з першого погляду. Про те, як грамотно розшифровувати оголошення на порталах по роботі, щоб правильно розуміти, кого саме шукає роботодавець і що ховається часом за нешкідливими формулюваннями, поговоримо в цій статті.

1. Заробітна плата.

Якщо в оголошенні про вакансію вказана зарплатна вилка, наприклад 3000-6000 грн, то новачкові напевно спочатку запропонують зарплату в 3000 грн, а для подальшого її підвищення необхідно буде виконати певні умови (які саме, варто уточнити ще на етапі співбесід). Відповідно якщо вас влаштовує зарплата в 3000 ( максимум 4000 грн), варто відправляти на дану вакансію своє резюме, якщо ж вас цікавить більш висока оплата, то слід пошукати іншу компанію.

Якщо ви знайшли вакансію із заробітною платою, що істотно перевищує середню на ринку праці (особливо якщо опис даної посади не містить значних вимог до кандидатів), ви напевно натрапили на шахраїв, тому, незважаючи на ваше величезне бажання, ми не радимо скидати своє резюме даній компанії, чудес не буває.

2. Досвід роботи, навички, освіта.

Тут необхідно проаналізувати чи відповідають вимоги, що пред’являються до претендентів, рівню відкритої посади. Якщо, наприклад, на вакансію керівника відділу шукають людину з мінімальним досвідом роботи або без вищої освіти, слід зробити висновок, що й оплата на цій посаді буде мінімальною, а відповідно якщо ви фахівець з п’ятирічним досвідом роботи та відповідними вимогами до оплати праці – вам не варто скидати своє резюме на дану вакансію.

Якщо, наприклад, у вимогах на посаду секретаря або офіс-менеджера є такий пункт, як знання 1С-бухгалтерії, необхідно зробити висновок, що крім своїх прямих обов’язків, даний співробітник буде змушений виписувати товар або формувати накладні, а відповідно, якщо навіть ви знаєте цю програму, але не хочете бути ще й помічником бухгалтера, не варто відправляти своє резюме в дану компанію.

Якщо вимоги до співробітника на цікаву для вас посаду дуже високі, слід зробити висновок, що там шукають людину, готову “пахати” для процвітання компанії, а в разі, якщо вони не підкріплені високою заробітною платою, очевидно, що там з людини вичавлять всі соки і в недалекому майбутньому з нею розпрощаються.

У протилежному випадку, якщо вимоги до кандидатів на вакансію мінімальні, робіть висновок, що там шукають не надто досвідченого фахівця, готового працювати за маленьку зарплату.

3. Обов’язки.

Цьому пункту також слід приділити особливу увагу. Якщо, скажімо, в обов’язки менеджера з продажу входять постійні відрядження або в обов’язки керівника філії – продаж товарів, перш ніж відправляти своє резюме добре подумайте, чи підходить особисто вам дана посада.

4. Особисті якості.

Напевно, ми здивуємо більшість пошукачів роботи, але це також досить інформативний пункт вимог. У разі, якщо в описі вакансії позначені такі пункти, як стресостійкість, націленість на результат і т.д. – дана вакансія підійде для лідера, а також людини готової займатися активними продажами.

У разі, якщо у вимогах до кандидатів стоять такі пункти, як працьовитість, відповідальність, пунктуальність – можна зробити висновок, що компанії необхідний рядовий виконавець і на кар’єрне зростання або цікаву творчу роботу тут розраховувати не доведеться.

5. Занадто креативний опис вакансії.

У разі, якщо ви натрапили на занадто креативний опис вакансії або посади, на якій обіцяють “золоті гори”, швидше за все компанія відчуває складнощі з підбором персоналу на дану вакансію, а це може означати погані умови роботи, низьку зарплату і т.д.

6. Вільний графік роботи.

Деякі роботодавці замість ненормованого графіка роботи (наприклад, по 10-12 годин день) вказують вільний, відповідно ми радимо уточнювати це питання по телефону, перш ніж відправлятися на співбесіду.

Також вільний або неповний графік роботи часто вказують у своїх оголошеннях шахраї. Якщо, крім цього дана вакансія – це посада продавця-консультанта або офіс менеджера, слід бути вдвічі обережнішим.

За матеріалами сайту worknew.info >>

 Огляд ЗМІ

Як правильно розповісти про себе на співбесіді

16.05.2014

Співбесіда – це не допит без можливості зробити крок убік. По-справжньому познайомитися з кандидатом можна лише в нормальній людській бесіді, під час якої можна розкритися. Тут-то і потрібно правильно себе проявити.

Не секрет, що співбесіда для більшості – досить хвилююча подія. Найчастіше ми напружені, замкнуті, боїмося розповісти зайвого або дати неправильну відповідь. Але інтерв’юеру потрібно пізнати вас максимально добре, наскільки це можливо за такий період часу і в такій обстановці, як професіонала, і як людину. Напевно ви почуєте питання “Розкажіть трохи про себе”. Це ваш шанс показати себе з хорошого боку і довести, що ви впораєтеся з роботою.

Прохання розповісти про себе – дуже універсальне. З його допомогою роботодавець може розговорити кандидата: дізнатися цікаві і важливі факти біографії, визначити наявність і рівень володіння деякими навичками, більше пізнати вас, як людину, щоб зрозуміти спрацюєтеся ви з колективом.

Що ще роботодавець дізнається про вас

Work.ua рекомендує будувати розповідь про себе, грунтуючись на майбутніх обов’язках і розумінні, які якості в першу чергу оцінюватиме інтерв’юер.

Грамотна мова важлива в будь-якій професії і в цілому в житті, але особливо це стосується роботи, пов’язаної з комунікацією і спілкуванням з людьми. Якщо ви претендуєте на посаду менеджера з продажу, секретаря, консультанта і т. п., але не можете ясно, зрозуміло і без запинок висловлювати свої думки, то шансів у вас немає. У розповіді про себе ви повинні самостійно вибудувати лінію оповідання, і плавно завершити її. Теж саме вас чекає і в бойових робочих умовах.

Професійні якості зазвичай перевіряються більш конкретними питаннями, але і у вашому оповіданні інтерв’юер буде шукати підтвердження вашого професіоналізму. Щоб переконати роботодавця в тому, що ви знаєте свою справу, розкажіть трохи про свої захоплення, які пов’язані з професійною діяльністю, на прикладі пари ситуацій з життя покажіть, як використовуєте якості, які необхідні для виконання цієї роботи і т. п.

Достовірність відомостей, які ви вказали в резюме або у відповідях на попередні запитання, так само можна перевірити завдяки вашій розповіді. Кращий спосіб не попастися тут – просто спочатку говорити правду, тоді ви точно не заплутаєтеся в деталях.

Основні моменти

Пам’ятайте, що ключові моменти вашої біографії вказані в резюме, тому повторюватися не варто. Розкажіть щось більше, щось більш цікаве, ніж тему диплома та перелік колишніх місць роботи.

Варто розуміти, що завідомо правильної відповіді на таке питання немає, як і якогось готового шаблону. Ви повинні просто розповісти, що важливо для вас, що має значення, злегка приправивши історію доказами своїх компетенцій, які відповідають вакансії.

За матеріалами сайту Work.ua >>

Огляд ЗМІ

Як справити хороше перше враження на роботодавця

07.05.2014

Перше враження залишається надовго. Особливо важливо справити перше враження при працевлаштуванні. Ваш зовнішній вигляд, мова тіла і манера поведінки легко можуть все зіпсувати.

При першому знайомстві людині досить буквально декількох хвилин, щоб зрозуміти подобається йому співрозмовник чи ні. А сподобатися роботодавцю під час співбесіди – дуже важливо. Кілька способів, які допоможуть справити вам гарне перше враження.

Стрижка

У першу чергу роботодавець зверне увагу на те, як ви стежите за собою. Він оцінить все: вашу зачіску, манікюр, макіяж. Але не кожен з елементів окремо, а всю картину в цілому. Це як стрижка – не можна підрівняти волосся з одного боку, а з іншого залишити як було. Все має бути гармонійно.

Одяг

Що б ви не наділи, переконайтеся, що це відповідає вашій галузі і самій компанії. Але якщо в компанії можна носити футболки, це не означає, що і футболки без рукавів теж. Наприклад, у банківській сфері прийнятий більш суворий імідж, на відміну від сфери дизайну. Як би там не було, намагайтеся уникати яскравих кольорів і помітних фасонів, які будуть тільки відволікати і збивати з пантелику роботодавця. Головний на співбесіді – ви, а не ваша помаранчева сорочка. Подбайте про те, що надіти на співбесіду заздалегідь.

Прикраси

Різні аксесуари повинні доповнювати ваш зовнішній вигляд, а не бути головною дійовою особою. Залиште великі сережки, кільця і намисто для вечірки. Ви не повинні дзвеніти, коли повертаєте голову або берете ручку.

Мова тіла

Пряма постава під час співбесіди покаже вас впевненою у собі людиною. Це буде хорошим знаком для роботодавця. Не закидайте ногу на ногу, не бовтайте ногами, і тим більше не відбивайте ними якийсь ритм. Вони повинні рівно стояти на землі. Слідкуйте за шкідливими звичками: не кусайте губи, не чіпайте постійно своє волосся, не крутіть в руках олівець і т. п.

Посміхайтеся, підтримуйте зоровий контакт, ваша особа повинна виражати зацікавленість, а не тугу і переляк, байдужість чи безвихідь. Мова тіла може багато що про вас розповісти, тому її потрібно навчитися контролювати.

Рукостискання

Не робіть нічого незвичайного, коли справа доходить до рукостискання. Не потрібно повністю розслабляти руку, надто міцно стискати її або замахуватися аж із за спини, нічого хорошого співрозмовник після цього про вас не подумає. Просто простягніть руку і скажіть щось на кшталт “Було дуже приємно зустрітися з вами”.

Коли ви нервуєте і хвилюєтеся, дуже важко слідувати навіть таким простим порадам. Тому намагайтеся тренуватися вдома в спокійній обстановці, стежте за всіма нюансами, і з часом це все буде відбуватися автоматично. Головне прийняти свої помилки, слабкі сторони і шкідливі звички, щоб вдало з ними впоратися.

За матеріалами сайту Work.ua >>

Огляд ЗМІ

Як влитися у новий колектив

30.04.2014

Новенький працівник може не пройти навіть випробувальний термін. Адже ті, хто пропрацював дуже довгий час в організації і зарекомендував себе з хорошого боку, так звані “ветерани”, безсумнівно, можуть змінити рішення керівника.

Якщо виконуєш навіть найулюбленішу роботу, але дуже монотонну, виникає сильна необхідність чимось розважитися. Тому, дуже до речі буває молодий і недосвідчений співробітник. Можна пограти в поганих і злих співробітників. Або просто потішитися цим видовищем.

Наприклад, кухарі змушують своїх “новачків” перед варінням макаронів, продувати їх. І в інших сферах, колеги так само не проти посміятися над молодими фахівцями. А якщо цей фахівець спробує постояти за себе, то може сильно зіпсувати відносини з колективом.

Отже, ви пройшли всі випробування – співбесіда, навчання і в результаті ви – новий співробітник. Перше, що треба зробити, щоб краще розуміти, за що ви повинні відповідати – вивчити детально свою посадову інструкцію. Адже обов’язково знайдеться бажаючий, який захоче передати вам частину своїх нелегких обов’язків.

Якщо ви задумалися над питанням, як влитися в новий колектив, вивчіть порядок і звичаї своє нової роботи. Для того, щоб внести своєчасну лепту в колектив і не опинитися в незручній ситуації, слід уточнити правила проведення свят і днів народжень, прийняті в даному офісі. У багатьох, наприклад, можна влаштовувати маленькі фуршети з солодощами, чаєм і бутербродами. І хтось може сильно образитися, якщо ви забудете про день народження. А от в інших офісах святкування на роботі чого-небудь взагалі заборонено.

Після того, як ви влаштуєтеся на роботу, почастуйте тортиком колег в обідню перерву і познайомтеся з ними ближче. Станьте частиною колективу, не цурайтесь його. Перші робочі дні – це не той час, коли варто бути білою вороною і одинаком, тим більше, якщо ви перебуваєте на випробувальному терміні.

Якщо колега попросить про допомогу в якому-небудь справі – ні в якому разі не відмовляйте йому, а от наступного разу можете відмовитися, навіть якщо у вас буде час. Відмови і згоду потрібно чергувати, аргументуючи це браком часу або своєю зайнятістю, інакше ви ризикуєте стати безвідмовним помічником. І вам просто сядуть на шию.

Запам’ятайте, що запізнення ніхто не вітає. Навіть якщо начальник добрий і лояльний, його заступник може виявитися повною протилежністю, якому ваші витівки не сподобаються. Якщо трапиться так, що Ви виконали свою роботу раніше, не треба займатися самоуправством, а запитаєте чи можна вам раніше піти з роботи.

Якщо потрібно відпроситися, то робити це потрібно двічі: у керівника свого підрозділу і у вищого керівництва. Але дотримуйте субординацію, так як на вас може затаїти злість керівник середньої ланки. Це одне з головних правил, яке допоможе вам зрозуміти, як влитися в новий колектив.

На ваше знаходження в колективі відмінно впливатиме громадська діяльність. Найчастіше, ніхто не хоче займатися тими обов’язками, які не оплачуються. У комерційній структурі така діяльність називається добровільною, а в бюджетних – профспілковою.

Не варто сліпо вірити тим співробітникам, які часто вам посміхаються, тому, як невідомо, що діється в їх душі. Ніколи не варто скаржитися колегам на керівника – на вас можуть донести.

На питання як влитися в новий колектив є тільки одна відповідь: будьте доброзичливі. Для того щоб налагодити хороше ставлення з співробітниками, після робочого часу можна запросити їх в боулінг або кафе. Але не варто занадто нав’язуватися – запросіть один-два рази, не більше. Навіть після цього у колективі складеться хороша думка про вас. Наступного разу колега підійде саме до вас з таким же запрошенням.

Не без винятків, але зазвичай службовий роман не призводить до добра. Звичайно ж, якщо ви все-таки зважитеся на такі відносини, то варто пам’ятати про те, що є ризик втратити роботу. У разі трагічного закінчення роману – про вас напевно розпустять плітки. Та й нікому не захочеться працювати з людиною, з якою тісно спілкувалися до розриву.

Намагайтеся влитися в колектив, так як сьогодні хорошу роботу дуже складно знайти. Трудіться, працюйте на совість, посміхайтеся, проявіть всі свої найкращі професійні та людські якості.

За матеріалами сайту neboley.com.ua >>

Чому вигідно наймати безробітних

05.02.2014

Багато роботодавців переконані, що краще наймати людей, у яких не було тривалої перерви в роботі. У працюючого кандидата більше шансів успішно пройти співбесіду, ніж у кандидата з усіма необхідними навичками, але з трудовою перервою більше шести місяців. Про це свідчить дослідження, яке проводив Північно-Східний університет США.

Керівники кажуть: “Якщо це дійсно хороший кандидат, то роботодавці давно б його найняли”. Водночас, генеральний директор компанії Business Talent Group Джоді Грінстоун Міллер вважає подібний підхід до підбору персоналу неправильним. Набираючи співробітників, необхідно також розглядати кандидатури безробітних та позаштатних працівників.

“Більшість керівників вищої ланки в компанії Business Talent Group були або безробітними, або незалежними консультантами до того, як ми їх запросили на роботу. Слід відзначити, що компанії наймають людей, з якими працювали над спільними проектами до цього. Тому для роботодавців дуже важливе знайомство з людиною”, – розповіла вона.

Менеджерам з персоналу варто розуміти, що людей звільняють і вони самі йдуть з різних причин. Не завжди кандидати з тривалою перервою в роботі – це низькокваліфіковані фахівці. Найчастіше це талановиті люди з досвідом роботи, необхідними навичками та власною базою контактів.

Жоден роботодавець ніколи не знає напевно наскільки успішно буде працювати новий співробітник. Але найкращий спосіб дізнатися про людину – дати їй можливість проявити себе. Тим більше що ті кандидати, які давно в пошуках роботи, готові викладатися по максимуму.

Джоді Грінстоун Міллер дала три поради як наймати людей з трудовою перервою з користю для компанії.

- Люди, які повертаються на ринок праці, можуть принести нові ідеї та оцінити роботу компанії зі сторони. Як правило, у таких кандидатів багато ентузіазму і велике бажання працювати. Також не потрібно забувати, що у них є досвід роботи і корисні контакти.

- Не потрібно покладатися виключно на список потенційних кандидатів. Процес рекрутингу може тривати занадто довго, а багато компаній не можуть працювати тривалий час, наприклад, без топ-менеджера. Тому наймають безробітного претендента, який обіймав аналогічну посаду на попередній роботі. До того ж, такий кандидат готовий відразу приступити до виконання своїх обов’язків.

- Позаштатні працівники є більш затребуваними. Такі фахівці працюють з різними проектами та компаніями, тому у них досвід більший, ніж у тих, хто працює в компанії. Але позаштатників набагато важче вербувати, тому що вони самі вибирають, над яким проектом і з яким колективом хочуть працювати.

Тривала перерва в роботі може пояснюватися як сімейними обставинами, так і труднощами з пошуком роботи. Головне щоб для здобувача час пройшов не дарма, тому можна відвідувати різні курси, працювати віддалено і напрацьовувати мережу контактів.

Запитуючи про тривалу перерву, роботодавець хоче переконатися, що кандидата звільнено не за порушення трудової дисципліни і що він зможе продуктивно працювати в компанії.

- Говоріть чесно. Причини перерви можуть бути різні, роботодавцю важливо зрозуміти мотивацію до праці. Чесність дуже важлива, тому що обман буде швидко виявлений, враховуючи те, що менеджери з персоналу спілкуються між собою.

- Не звинувачуйте зовнішні обставини. Фрази “не було роботи” або “не запрошували на співбесіду” зіграють не на вашу користь. Шукайте причини в собі, в тому, що ви робили не так.

- Особисті обставини. Якщо ви говорите про особисті обставини, необхідно переконати роботодавця, що ви впоралися з усіма проблемами.

- Розкажіть як ви шукали роботу. Доведіть роботодавцю, що ви не сиділи склавши руки. Можна навіть приводити конкретні приклади.

За матеріалами сайту UBR.ua >>